Dansk ?

Martinussen

Tele-Holic
Martinussen, Viking, Unkie Al, Baard, ledet, hedegaardo1, Stechmann, Hegn, Troels, mrtoulouse, LarsMartin, Nwinther, Kenn B, nicolaidenmark, Stringbender.dk, Iversen, chrisdk, Madsen, gkw, Torsten, Ramses, Franne500, mrcreed, Incubus, DkBlues, chrishayes, Truelsen, hans4911, jakob251, larsb, lulim, SustainerPlayer, Mbechmann + dem jeg har glemt…

viking

Friend of Leo's
Yep , der er en del omkring......Men nok ikke lige det mest oplagte sted at kigge forbi her på siden.

Kenn B

Tele-Meister
Hej venner. Eddie Wagner inviterer til jam igen i Rockinhausen. Jeg har været med fra 2007 og det er hammersjovt. 12 - 20 mand med tele'r det er ret vildt. Det er ikke en " se hvor dygtig jeg er " ting, men for alle der spiller. Vi kunne godt bruge nogle flere fra Danmark og vores Svenske broderland. turen derned tager ca 6 timer i bil fra Kbh. Check threaden på bad dog cafe. Kenn

FN79

TDPRI Member
Jeg er her også - selvom det er snyd. For egentlig er jeg trommeslager, men har samlet guitaren op efter den har ligget stille i nogle år.

viking

Friend of Leo's
Tror da fanden med så mange båtnakker der regerer på de danske sider......Med få undtagelser