kman900
Tele-Afflicted
Kennste den Heimatdichter in Eurener Mundart Josef Dahlem?
Euren . . das ist ja ganz am anderen Ende des Stadtgebiets . .
Aber leider nein. Noch lebend?
Kennste den Heimatdichter in Eurener Mundart Josef Dahlem?
Euren . . das ist ja ganz am anderen Ende des Stadtgebiets . .
Aber leider nein. Noch lebend?
Also wenn das hier die deutsche Ecke ist, sollte man (als Deutschsprachler) auch Deutsch schreiben?!
Ich muss zwar in Dortmund leben, bin aber bekennender Linker Niederrheiner (Altkreis Geldern) ...
Seit 28 Jahren begleitet mich meine Rockinger "Cadicaster" Tele (DiMarzio X2N und PAF). Habe auch eine Fender Mex. Nashville Telecaster Deluxe ...
@ deputydog: Please don't get my first words wrong!
I think we should/can write in German here. But everyone who likes Germany - or was even born in Germany - should feel at home here and is welcomed to write in his mother tongue!
When my friends from England visited me some years ago they found it very amusing that most Germans switched over to English when they said they were from England. Even "German Turks" did!
Student from English speaking countries have big problems to learn German here because so many Germans love to switch over to English instead of teaching them to speak German ...
Wiesbaden?
Must be somewhere South? But everything below Cologne is "South" to me ...
I think "Ehinger" already is a "very Southern German" name?! A translation might be "Marriager" ...
No - I had a look at the map an "Ehing" is a town in Baden-Würtenberg. So the "Ehinger" is someone who comes from Ehing. The "er" means "come from".
Anyone from your family is German? Mother would be normal - but I think 1/3 of the US Americans have German origin.
My ancestors came from Poland, France and Russia - so, a real German!![]()
Kennen zumindest alle deutschsprachigen Tele Fans meine mittlerweile 250 Seiten umfassende Schaltungssammlung zur Telecaster mit Theorieteil, etwas zu den Bodys, Hälsen, Hölzern und Farben? Neben historischen Schaltungen gibt es auch einen großen Umbau-Teil ...
http://161589.homepagemodules.de/t40f2-Schaltungen-der-fuer-die-Telecaster.html
Do at least all German speaking/understanding Telecaster fans know my 250 pages Telecaster wiring compilation? It has loads of original wirings and custom wirings. There is a theory chapter, something about the bodies, necks, wood and colours ...
The pdf file is about 6 MB ...
Ich bin dabei!
Gruß aus Bielefeld
Any Bavarians around here? I'm from Munich, the place otherwise known for Oktoberfest, if nothing elseAnd what a surprise, I'm here at a beer garden having a beer while I'm posting this
![]()