Asher Guitars WD Music Products Amplified Parts Mod Kits DIY Nordstarnd Pickups darrenriley.com
Asher Guitars WD Music Products Amplified Parts Mod Kits DIY Nordstarnd Pickups Warmoth.com
Asher Guitars WD Music Products Amplified Parts Mod Kits DIY Nordstarnd Pickups Warmoth.com

Suomi Finland

Discussion in 'International Member Clubs' started by niilolainen, Aug 8, 2013.

1. Telekasteri66

Telekasteri66 TDPRI Member

40
    Oct 5, 2016
    Finland
    Morjesta kaikille! Pitäskö täällä kirjottaa englanniksi? Should one write here in English? Oulu kuittaa. Kaks Teleä jo -90 luvun alusta. Niillä mennään! Möin Straton kesän alussa ja ostin jazzlootan. Tämä vaikuttaa asiallislta foorumilta.

2. niilolainen

niilolainen Tele-Meister

141
    Mar 1, 2012
    Helsinki, Finland
    Moi! Minun suomi on niin huono, vaikka olen asunnut Helsingissä monta vuotta. :) siis on helpompi kirjoittaa englaniksi koska se on minun äidinkieli.

Telekasteri66 and rogb like this.
  3. Telekasteri66

Telekasteri66 TDPRI Member

40
    Oct 5, 2016
    Finland
    Finnish is so difficult language to our selves that I wonder if any foreign people will ever learn to speak or write that

4. rogb

rogb Tele-Holic

898
    Jan 3, 2012
    London, England
    I know one or two who are completely fluent, others who try hard and can get by. Se on kaunis mutta vaikea kieli!

Telekasteri66 likes this.
  5. Peregrino69

Peregrino69 Tele-Afflicted Silver Supporter

Dec 12, 2016
    Amsterdam
    Amsterdam liittyy joukkoon kummaan :)

Ensimmäisen Telen ostin tänä vuonna Sulo Vilen -meiningillä kun kohdalle osui. Enpä sen jälkeen olekaan noihin muihin just koskenu, mitä ny Hagströmiä tulee välillä hiplattua. Seuraava liittynee perheeseen tuossa synttärien tienoilla, American Elite olis kiikarissa...

Joku välikausitakki on siihen asti hoidettava. Tämä nykyinen jouskari kun menee työn alle kuukauden sisään.

6. MadRocker

MadRocker Tele-Meister

108
    Feb 19, 2017
    Finland
    Jaa täällä on tämmönenkin palsta :D

Muhos Finland kuittaa! :)

Few Teles, a Telemaster, crappy Strat, Pro Jet Gretsch Electromatic and a Jazz box with bigsby.... There's all the electrics I think..

¡RoK!

7. jarpat

jarpat Tele-Meister

284
    Nov 1, 2017
    Helsinki, Finland
    Ja täällä yx helsingin suutarilasta! Telejä ja muitakin on ollut ja on riittävästi, mutta yhtä teleä en myy. Runko on itte sahaamani ja ostin sen aikanaan herttoniemen metsäliitosta (kanadan saarnea).
    Montakos meitä nyt jo täällä on, suomalaisia?

Och samma på svenska (thank You, google translator - that's just hilarious):

And here in yx helsinki's snooker! There have been and are enough games and more, but I do not sell one. The frame has been cut and I bought it at Herttoniemi Metsäliitto (Canary Islands). Is Montakos already here, Finns?

MadRocker likes this.
  8. theaterguy

theaterguy TDPRI Member

10
    Dec 6, 2016
    Finland
    Möör gaas, pliis!

Jep, jep, tässä yksi tele käännynäinen Jyväskylästä. Muutamia kitaroita vuosien varrella läpikäyneenä olen nyt vuoden verran vakuuttunut että tele on meikäläisen kitara ja nimenomaan G&L ASAT Special Tribute, kyllä indonesian tädit ja sedät osaa.

savofenno and MadRocker like this.
  9. savofenno

savofenno Tele-Afflicted

Feb 16, 2010
    Sweden

TDPRI on toddella mainio foorumi. Olen Tele soittaja jo vuodesta 1972.

Tottakai englanniksi, emme missään tapauksessa tee kuten Eurooppaan tunkeneet oikeauskoiset ja alkaisimme syrjiä enemmistöä.
    Ja älkää luulko että muka olisin tasisti, ei ei. Mielestäni paras rock-kitaristi on ollut Jimi Hendrix, jazzkitaristi Wes Montgomery, ja sähköbasisti James Jamerson. Ne oikeauskoiset, tai niiden päälliköt ovat liian paljon herrakansaa asenteiltaan. Ja muilla ei omaa tahtoa.

Let it twang loudly! Mulla on 14 Telecasteria, joukon etummaisena Fender Tele-bration Old Growth Redwood 60 years 2011 Telecaster.

Last edited: Nov 8, 2018
  10. savofenno

savofenno Tele-Afflicted

Feb 16, 2010
    Sweden

Jos elät, niin vielä omistat! Suosittelen Bajaa aluksi.

IMPORTANT: Treat everyone here with respect, no matter how difficult!
No sex, drug, political, religion or hate discussion permitted here.